aaydingulsahhh Alisde melekler kına yakmış derler ama bir tür mantar çeşidiymiş.. oluşum sebebini bilmiyorum bir sabah kalktım oğlumun elleri böyleydi birşey yapmadım akşamına kendiliğinden geçip gitmişti
Rabiamina Alisde turunçgil çok yenince de böyle olabiliyor. Portakal mandalina çok yediyse bu ara o da etkilemiş olabilir
Annelikmghb Alisde aynisi benim oglum 6 yaşındayken dudaginin kenarjnda oldu bu renkti cildiyeye gittim oda ağaç sütü degmistir gecer dedi gecti sonra cevremde herkez melek kına sürmüş dediler
KuzeyinAnnesi10 Alisde bişey değil canım çok sık olur çevreniz de olan illa vardır ellerde ayaklarda görülür 🐣
Alisde KuzeyinAnnesi10 evet ama hurafe durumunu biliyorum daha dun yeni eve tasindik sabahi boyle biseyle karsilasinca iste hurafe seyler geldi aklima 😅
KuzeyinAnnesi10 Alisde çevremiz sağolsun herşeye bı hurafe çıkarıyorlar 😂😂 kardeşime de geçen olmuş ağlayarak beni aramıştı ne gülmüştüm elime kına yakmışlar diyrodu 😂😂😂
Alisde KuzeyinAnnesi10 evet evet bende ciksa heralde gece beni dugune götürüp kina yakmışlar diye sirkeli suya batirirdim kendimi 😅😅😅😅
RiRi22 Uyku yarım ölüm halı derler. Ruhlar aleminde kına yakılmis. Bu kaç güne geçer. Aynısı bana ve eşime de olmuştu.😁