Emineeh 14+2 oldum ben hala kilo almadım 😀 hiçbir bulantı kusma vs yaşamadığım halde 🤷 üstelik ultrasona göre 13+2 olmam gerekiyordu bugün son kontrolde gelişimi bi hafta önde dedi 😄 bence de sizin kilonuz bebekle alakalı değil 13+3 dedi cinsiyeti için tahmin yapamayız daha çok erkek dedi 😄 heyecaninizi anlıyorum ama çok erken söylemek istedim 😆