36+2 deyim 1 hafta önce ağrılarım oldu ve Rahim ağzımın yumuşadığı ve şuan için erken olduğu söylenildi. Serumla rahibin açılması durduruldu. Zaman geçtikçe korkuyorum. Gün geçtikçe baskıyı daha fazla hissediyorum ve batmalarım artıyor. Doğum yaklaştıkça korku sarıyor, geriliyorum. Nasıl yapacağım. Normal doğum istiyorum ama çok korkuyorum. Siz nasıl motive oluyorsunuz. Doğum yapanlar nasıl yaptınız 🙈😂