Kızlar 38+3 üm şu an, geçen haftadan beri ellerimin üstünde kasıntı var doktora sordum cildiyeye git ayağının altında kasıntı var mı varsa sıkıntılı olabilir demisti o gün olmadıgı icin yok dedim ellerim kuruydu ondan diye düsündüm, 2 gün sonra ayak üstlerimde kasınmaya basladı hafif kabarcıklı sekilde ama döküntü yok, idrara cıkarken de hafif zorlanıyorum bir anda yapamıyorum yani bu durumları yasayan oldu mu?? randevu aldım ama bugün tatil biliyosunuz..her sey normal giderken normal dogum beklerken doktor sezeryan yapalım der diye de korkuyorum