Merhaba arkadaşlar 14 haftalıkken doktorum cinsiyeti kesin %100 kız dedi vajeni felan gösterdi ultrason kağıdında çizdi. Ondan sonrada göstermedi zaten cinsiyetini pek dün doktor bana bu sefer kesin erkek dedi pipi gösterdi. Kafam çok karıştı kendimi kıza olarak hep adapte ettiğim için şok oldum Rabbim sağlığını versin. Şimdi diyorum acaba bu kesin mi detaylıya giricem yakında değişen bu durumu yaşayan var mı