Zivenna İnanın anlamadım🙈 Teşekkür ederim bu arada.38 bitişi 39 başlangıcında aldı kızımı.Son haftalarda kilosu hızlı artıyor ya 3650 2 hafta beklesek 5 kilo olur dedi.Nasıl doğuracaksın dedi.Çatın dar dedi.Doğrudur.Güvendim.Ama acaba beklesemiydim oldu hep aklımda içinde hiç içim rahat edemedi bir türlü.2,5 yaşında kızım hâlâ aklımda.Şimdi sizin hikayenizi okuduğumda bir umut oldu bende.Belki oğlum normal gelir.Gelir mi ki hep düşünüyorum🙈