Çok zor ben doğdukları andan itibaren hep tek baktım genelde şöyle yaptım aynı anda emzirip mama verip uyutmayı tercih ettim öyle daha rahattı ilerde hareketleniyolar yerde bıraktım düşme falan olmasın diye ikiside aynı anda ağladıklarında sakin kaldım 😂 bayabi içimde fırtınalar kopsada.. yardım edenim hiç yoktu eşim dışında oda çalışmak zorundaydı uyuması lazımdı ama yardımını çok gördüm düzen oluşturunca gerisi geliyor aynı anda uyku aynı anda beslenme yapınca bizden iyisi yoktu hasta olduklarında baya zorlanmıştım çünkü biri hastalanınca ötekide hastalanıyordu çok şükür ben büyüttüm şuan 2. Sınıf öğrencileri 😂 darısı sizin başınıza 🙏💕