Merhaba hanımlar, ben ilk dogumumu kontrolleri de dahil 5 yıl önce şehir hastanesinde yapmıştım. O zamanlar idare ederdi. Pandeminin ilk ayına denk geldi doğum ve aşırı kontrollü temas ve dışarı ile haberleşmenin sıkıntısindan çok kötü hatırlıyorum.. şimdi 30 haftalik hamileyim. Ve detaylı dahil 4 defa gittim hayat hastanesine. Sırf o zamanki sıkıntıları yaşamamak için. Şehir hastanesinde 1 muayene için bile 1 gün gidiyor git gel vs kızımla çok zor olacaktı gidemedim. Zaten hep duyuyorum ilgilenmiyorlar vs. Dün hayat hastanesi yeni yılda doğum ücretini duyunca (bir arkadaş 55 civarı yazmıştı) çok üzüldüm. Çünkü çokk fazla artmis. 25 bin sanırım bu yıl. Benim doğumum icinde 4 Ocak diyorlar. Sorum şu olur ya evde sancimi çekip son zamanlarda acile gitsem şehir hastanesine ilgilenirler değil mi? 🥺 Saçma belki ama şehir hastanesinde komsumun kızına 5 aylıkken ilk muayenesine gitti kaydı geçmişi yok diye şimdiye kadar nereye gittiysen oraya git diyip çıkarmış odadan …