aysegul2812 BusZeyRas evet yaaa çok güzel bakalım önce hangimizin bebişi gelecek heyecanla bekliyorum🤩🤩
BusZeyRas aysegul2812 benim ikinci hamileliğim sezeryan olacak canım o yüzden 39 da alır en geç doktorum🥰
aysegul2812 BusZeyRas yaaa ne güzel benim ilk gebeliğim heyecanlıyım bakalım 🥰🥰 sağlıkla gelsin bütün bebişler 🙏💞
Esra1999 BusZeyRas 29+5den sesleniyorum kızlar çok zor oluyo be sancılar başladı gece uyukular yok Allah yardımcımız olsun
Bluebey Esra1999 29 oldum bende sanci derken nasil ne sancisi 🤯 ruyamda erken dogum yaptigimi gordum bide nasil korktum😳
BusZeyRas Esra1999 gerçekten geceleri ben de çok zor uyuyorum biraz fazla yiyeyim midem aşırı şişiyor yatırmıyor gündüz bile
Esra1999 Bluebey kız yemin ederim bende gördüm 29 haftamın ilk gününde😂😂 adet ağrısı gibi bi ağrı sırt ağrısı bide göğüs kafesim iç içe girmiş gibi bi ağrı var nefesim kesiliyo dönmekten uyuyamıyorum
Esra1999 BusZeyRas aynen ya o yüzden akşam yemeğimi ölçülü yiyorum sabah 4 de hanfendi tekmeleriyle girişiyo açlıktan elim ayağım titrer bi şekilde uyanıyorum
Bluebey Esra1999 29 bugun benimde bugun gordum 😳 29 da bisey var demekki 😂 sordunuzmu doktora daha erken cunku bende bi randevu aliyim dedim 1 bucuk ay sonraya verdi bide ozel hastane gidicem randevusuz falan valla🤣
BusZeyRas Esra1999 ben de ölçülü yemeye çalışıyorum ama işte bazen kaçıyor. Kaç saat simdiremiyorum. Biraz erken yemeye çalışcam bundan sonra akşam yemeklerini🥹