Sonunda bu hikayeyi yazmak bana da nasip oldu. bir tarafımda kızım uyurken yazıyorum bunları. biz normalde perşembe gününe sezeryan günü almıştık. fakat cumartesi günü bebeğin az hareketlerinden pimpiriklenip nst için hastaneye geldik. bizim cadı kız nstyi görünce epey hareketlendi şükür. kalp atışları vs iyiydi. ama doktor nstde sancı çıktığını pazartesi kontrole gelmemi söyledi. pazartesi günü sözde kontrol diye evden çıktık. nstde yine sancım çıktı ve doktor perşembeyi bekleyemeyeceğini söyledi. garip bi şekilde kontrolden önce eşim valizi falan arabaya koymuştu ben de sabah evi süpürüp toplamıştım, içimize doğdu sanırım. pazartesi günü sezeryanımız gerçekleşti ve ben pamuk kızıma kavuştum. 3-4 saate narkoz etkisi ancak geçti ama şükür ağrılarım dayanılmayacak dehşetli değil. yürümek epey iyi geldi, gazımı da çıkarırsam iyiyim şükür. kızım 48 cm 2760 gr dünyaya geldi, çok şükür emmesi yerinde iki kere kakasını da yaptı. şimdilik her şey yolunda, her ne kadar sezeryandan çok korksam da korktuğum kadar olmadı. rabbim herkese böylesini nasip etsin, inşallah bir an önce tam anlamıyla da iyileşirim, sormak istediğiniz bir şey varsa cevaplayabilirim 🥺🥹