Merhaba, 3 gün önce sezaryenle doğum yaptım. 37+1 de. Bebeğimin suyu aşırı fazla olduğu için ve ilk doğumumda sezaryen olduğu için bu şekilde karar verildi. Doğumda benden 7 litre su boşalttılar. Bebeğim çıktığında mosmordu ve çok küçüktü. Sabah ultrasonda 3100 gr dı ama 2690 doğdu. Yüzü mor göz kapakları burun çevresi bacakları poposu genel olarak morarmalar vardı. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Sebebi ne olabilir sizce. Bebek hemen kontrol edildi su fazlalığım bilindiği için. Birşey görmediler ama morarmalar neden olmuş olabilir?