Deniz4848 36+2 de sancım olduğu için doğurdum genel anestezi ile sezaryen oldum devlet hastanesinde. 2.sezaryenim Hepsi mükemmel insanlardı iyi ki böyle bi tercih yapmışım sorular varsa cevaplarım 🥰
Adensah Deniz4848 doktorum banada sezeryan olabilirsin bu gidişle dedi ben korkuyorum sezeryandan 🥺kızımın kilosu yüzünden
Pembiskizim Deniz4848 şey özel değilse hangi hastane bende bende devlet istiyorum ama bana hiç iyi davranmadılar devlette korkuyorum
Nezahatozen Adensah beni de cok korkuttular normal dogumla başladık 2 .gebeliğim birde sonra belden uyusmalı sezeryan oldum 6 saat sonra kalktım gazını çıkardım baya bi korkmuştum
Deniz4848 Pembiskizim Muğla eğitim ve araştırma hastanesi valla özelden farkı yok o kadar iyi insanlar ki Allah hepsinden razı olsun Allah iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah
Hzldem Deniz4848 neden genel anestezi oldunuz belden yapmiyolarmi ben genel anesteziden korkuyorymda cok o yuzden soruyorum:)
Adensah Nezahatozen ayyy gerçekten mi bide kaç kilo aldınız ben 5 kilo aldım sezeryan dan sonra şişlik vrmı
Nezahatozen Adensah 4 kilo aldım toplamda hamilelikte suanlık bi şişlik ayaklarımda oldu oda dün full sancı vs mahvolunca normal