Minoooooo adetime 3 gün kalaya kadar erken gebelik testleri bile negatifti. 2 gün kala çok silik gördüm hatta eşim göremedi bile. Tam regl günümde biraz daha koyuluk artmış gördüm kan verdim 66 çıktı daha çok yeniymiş yani o yüzden en doğrusu adet geçince bence