melike180423
Bende de uygulamaya göre 17 yazıyor . Benim de ilk gebeliğim . Daha çatı muayenesi de olmadım aynı şekilde stresli ve gergin geçiyor . Kafamda milyon tane soru var nasıl olacak neler yaşayacağım diye . Ve benim gibi ilk gebelik olup devlet hastanesinde doğum yapacak var mı ? 🥺