29 haftalığız normalde göbek delıgı cevresınde hıssederdım bugün hep kasıkta hıssettım hatta kaşığım suan 7-8 dkdır nabız gıbı duzenlı atıyor bu ne oluyor onu da anlamadım, bıde kasıkta hıssetmek normalmı zaten serklajlıyım korkuyorum erken dogumdan bı arkadaşıma sordum 2 bebegı var kanala gırmıstır dedı doktora mı gıtsem kasıkta hıssedıyorum dıye