anonimhamis canım ben 2023 de kızımı dünyaya getirdim 38+5 di ben 3 gün evde sancı çekmişim doktor nst de 3 günlük bir sancı çıkıyor dedi ama ben asla bsy hissetmiyordum akıntı gibi az az suyumda gelmiş azalmış suyu bebeğin 38+5 de kontrole gitmiştim doktor doğuma almamız gerekiyor demişti sezaryan demişti ben sezaryan istemiyorum dedim suni sancı da olsa normal doğum en azından denemek istiyorum dedim denedim ve normal doğum yaptım yani belki belirtileri sen bilemezsin bile doktor kontrollerini ihmal etme canım