edis22 Kızlar bu ay adetimin bittiği günden beri adet bel ağrısı gibi bel ağrım oldu bugüne kadar. Hamilelikle ilgili olabilirmi yoksa yumurtalık kisti falanmı?
ilkkezanneyim edis22 Gün boyu oturduğum halde kalkarken belim çok kötü batıyordu ve kasik ağrım vardı hamileliğimi bu şekilde öğrendim ilk belirtim bel ağrısıydi tutunmadan dolayı oluşan
edis22 Patito__ ilk defa böyle bişey yaşadım. Her ay adetimin ilk günü olurdu sonra geçerdi. Bakim eğer adet olursam Dr gitmem lazım. Tşk ederim
Leyli_gul edis22 ben kasık ve bel ağrımdan şüphelenip test yapmıştım öyle öğrendim hamile olduğumu.Adet ağrıdı gibi değil çok farklıydı
edis22 Leyli_gul benimki adet döneminde ağrıyan bel ağrısıdır ama sanki adet olacağım. Bende yumurtalık kisti den endişeleniyorum.
edis22 ilkkezanneyim yok benimki kalkarken olmuyor hatta gün boyu bile ağrımıyor sadece gece yatağa geçerken adet bel ağrısı oluyor. Bende anlamadım nedenmiş🤷🏼♀️