Sseydayerdem Park beşik için içine ince mi kalın mı yatak aldınız ve hangi markayı tercih ettiniz ben kararsız kaldım 🤔
Eylul5961 Sseydayerdem iki katli oluyor ilk zamanlar icin ust kati kullaniliyor ve ince yatak almistim ben bebek büyüdüğünde alt kata geciyorsunuz o zaman normal yayli yataklardan alabilirsiniz ama ben almadim ince yatakla idare etmistik sorun olmamisti
Sinem0135 Sseydayerdem ben ince sünger yatak aldım canım ara kata. Sonra kalın yatak alırım . Çocuk doktoru yenidoğan için sünger önerdi
Sseydayerdem Eylul5961 evet öyle kullanacağım da iç yatağını kalın mı alsam ince mi alsam diye kararsız kaldım herkes farklı biriyle söylüyor çünkü
Eylul5961 Sseydayerdem yenidogan icin yayli yataklar yani kalin olanlar tercih edilmiyor sünger olandan almalisiniz yani ben arastirdigimda oyle okumustum yastikta kullanmamistim , ebebekte falan var veya trendyolda da bulabilirsiniz