Nazan_Sarenaz67 Arkadaşlar mimar Sinan devlet hastanesinde doğum yapmış olan var mı Acaba özel oda varmidir ücretli
Nazan_Sarenaz67 35+0 olduk bugün mimar Sinan devlet hastanesinde Perihan hanımda doğum yapmaya karar verdim
Nazan_Sarenaz67 Tazegelin12 doluymus özel oda bugün öyle dediler diyarının önemi yoktu benim icin Kızım var otizim onunda benle rahat etmesini istediğim için özel oda sordum Ama bugün i kadar ilgiliydi ki kattakiler Allah hepsinden razı olsun
Denizinincisi Merhaba öncelikle gözünüz aydın sağlıkla kavuşmuşsunuz inşallah hersey yolundadır bende Peri’han hanıma gidiyorum 33 haftalığım doğum nasıldı odalar nasıldı süreç hakkında bilgi edinmem için yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸🙏
Gulcancolo8- @Nazan_Sarenaz67 merhaba canım hayırlı olsun öncelikle şey sorucaktım odalarda dış kapıya süsleme izni varmıydı yapanları gördünmü izin veriliyormu ve hemşirelerin ilgisi nasıldı