mommyaa Kızlar sağ üst tarafı sırtımın üşütmüş gibi ağrıyor ama üşütmedim. Stent takılı böbreklerimde ama onun ağrısına da hiç benzemiyor. Bebek kilo aldığı için mi oluyor? Bu haftalarsa yaşayan var mı nasıl geçer??