Kızlar üçlü tarama da bebeğin kalbinde sağ ventrikülde hiperekojen odak noktası olduğunu söyledi şuan 25 haftalık olduk neredeyse çok bir sorun olmadı bu durumu yaşayip süreci sorunsuz geçiren varmı erken doğum riski fln oldu mu süreci beni nelerin beklediğini merak ettiğim için soruyorum