yani bebek sonuçta genlerini anneden ve babadan aldığı için dna sını, fenotipini(dış görünüşünü), genotipini(genetik yapısını) anneden babadan aldığı için ve her döllenmede farklı bir dna eşleşmesi olacağı için yepyeni bir embriyo oluşacak sonuçta. yani sen eşinle değil başka birisiyle çocuk dünyaya getirmiş olsaydın başka fenotipte ve genotipte bir çocuk dünyaya gelmiş olacaktı.