AnayimBenAna_ Ykfi hayır sormadım hiç 🤭 sezaryen olacağım zaten o yüzden 38 de alır muhtemelen erken gelmezse
Ama_bana_vardendi58 Ykfi evet 27 mart canm ama ben hala hareketlerini hissedemedim kız b3begim ocak inşallah. Siz hissettinizmi
Ykfi Ama_bana_vardendi58 ben ilk defa dün akşam hissettim rahmimde baya bi ağrı yaptı benimde oğlum olacak canım
Ama_bana_vardendi58 Ykfi sağlıkla buyut canm. Bu hafta gidicem ama detayli için gün almadım bir ay once demişlerdi 3 hafta sonra gel diye .dokto4um kendi odasında bakıyormuş diğer doktorlar başka yere yonlendiriyormus
Ama_bana_vardendi58 Karkar sen hissettin mi canım hareketlerini ben bi türlü hissedemedim anlamadım ki millet 13 15.haftada bile hissediyormus. Bi sıkıntı mı var acaba
Asenam_16 Karkar benimde 7 haziran. Hep merak ediyordum doğum ne zaman olur acaba diye. Öğrenmiş oldum teşekkürler 😃😃🙏💞 sağlıkla gelsinler
Karkar Ama_bana_vardendi58 hiç kafana takma bence bende daha yeni yeni hissediyorum doktoruma da sormuştum hissetmiyorum diye oda normal endişe edilecek bir durum degil demişti