33 haftamdayim normal kontrolüne gitmiştim nst girdim sancim çıktı devlet takipliyim. Ama eğitim araştırmaya yönlendirildim haseki hastanesine gittim orda tekrar nst bakıldı sanci 100 lere çıkıyordu ama bende hicbisi yok doktor yerlere yatmanın lazım bu sanciyla dedi ama bel agrim dahi yok yani halada yok. 2 lt serum takıldı tekrar nst bakıldı yine sanci var yatis yapalım dendi kabul ettim. Ama direk dogumhaneye çıkardılar ve telefon filan yasak olduğu söylendi yemek yememem gerektiği suni sanci verilip doğumun baslatilabilecegi söylendi çünkü acilmam hiç yoktu. Ve tabii ki kabul etmedim. Çünkü burda okuduklarıma göre ciğer geliştirici iğne vurulup haplarla sancilari gerileyebiliyolarmis direk doğuma almalarına anlam veremedim o yüzden ciktim evdeyim hala sanci hiç bisey hissetmiyorum perşembe günü başka araştırma hastanesine randevu aldım oraya görüneceğim hata mı ettim ? Ama daha zamanı olacakken doğup kuveze girmesine göz yumamadim belki bekleyecek 2 3 hafta daha