Amonim benim sürecim biraz uzun aslında martta dış gebelik geçirdim korunma süresinden sonra belli bir ay gebelik oluşmadı, dış gebeliğin sebebi tüplerin tıkanıklığımı acaba diye rahim filmi çekildim temiz çıktı şükür, hormon testi ve yumurtlama takibi için adet olunca çağırmıstı klomene başlamak için o şekilde..