1PrensAnnesiii Kızlar 17 haftalık hamileyim yavaş yavaş alışverişe başlicam bebeğim temmuz ayında doğacak kıyafetlerini 0-3 mü 3-6 mı alsam çok kararsız kaldım sizin tavsiyeleriniz nelerdir?
NaimeYilmaz 1PrensAnnesiii benmde temmuz bebegı olcak inşallah mayısta alısverısın yapıcam ama illa 0-3 lazım olur 1 aylık kıyafetını 0-3 alıcam kalanını buyuk sonucta kac cm dogcagını bılemıorz ıcınde kaybolmasın sonra 🤗