rosatue kesinlikle neşe kaplan Karakaş ise tavsiye etmiyorum. İlk gebeligimde o doktora gittim güzel ilgileniyor diye Allah bin belasını versin 27 hafta da kaybettim bebeğimi ki o gün o doktordan bebeğini kaybeden 3.hasta bendim ,umarım o doktor değildir. Şuan orhan orhan ve sühendan benderli ile devam etmekteyim. İşinin ehli doktorlarla devam edin bence .