sonumudum Nazli_3009 dun düşük yaptım nöbetçi eczanelerde bulamayınca bu sabah aldık icicem bugun ama doktorum da bana 3 gün iç dedi 3 gün sonra muayeneye gel dedi
Nazli_3009 Diririiririm bana da 3 gün diyen yakınlarım oldu doktorum tamamını bitir dedi ama fazlası zararmış bilemedim
162999 Nazli_3009 ben paket bitene kadar kullandım ardından kontrolde olumsuz bir şeyler gördü tekrar kullandım zararını görmedim
Nazli_3009 Diririiririm evet doğru ben çoğunluk 3 gün kullanılması gerektiğini duyduğum için o yüzden endişelendim açıkçası
Nazli_3009 sonumudum çok geçmiş olsun doktorum bana kutuyu bitir demişti ancak çevrem de olan ve çoğu kişi 3 gün kullanmıştı bende 3 gün kullandım doktoru dinlemedim
sonumudum Nazli_3009 belki senin durumun farklı olabilirdi kuzum bilemiyorum ki ya güvenemiyorsun da artık çoğu doktora ben çarşamba günü gidicem muayeneye bakalim ilac ise yaramış mi
Nazli_3009 sonumudum teşekkür ederim ben 9 ay önce olmuştum çok şükür bi sıkıntı çıkmamıştı. Çok geçmiş olsun sana da inşallah en kısa sürede toparlarsın ❤️