Hacryesil Merhaba 6+6 da gittim kese göründü fakat doktorum haftaya gel kalp atışını dinleriz büyük ihtimal dedi sizde de böyle olan var mı daha erken yada daha geç kalp atışı için ?
bcmbzz Hacryesil bende 6+5de gittim kese göründü sadece 2hafta sonraya randevu verdi kalp atışı için erken dedi canım endişelenme