Bende Ankara’dayım bilkent şehir hastanesinde doğum yapmıştım yine oraya gidicem bir kez muayene olmanız yeterli doğuma almama gibi bi şansları yok 23+1 haftaligim sadece bebeğin iyi olduğunu ve cinsiyetini öğrenmek için özele gittim başka bi doktora da gitmedim önümüzdeki haftalarda bilkente gidicem kontrol için sonrasında direk doğuma gidicem