Kubraciftcii Merhaba, bebek arabası olarak ne aldınız? Kim hangi marka modelden memnun fikir verebilir misiniz
Yesillendik_ Kubraciftcii pierre cardin vovo kabin model 2. Çocuğuma kullanicam çok severek hiç pişman olmadım hafifliği küçüklüğü tek elle kapanıp açılması 💘
kurkmantosuzmadonna Kubraciftcii joie Chrome travel sistem aldım henüz kullanmadım ama kullanmalar memnun manevraları çift yönlü olması güzel ama katlanınca ağır hantal bir araba 🫠
Eyluleyluleylul Bogaboo bee ve bugaboo butterfly ikisinden de çok memnunum arkadaşlarım mamas papas çok sevdi