Serays Derin6565 15+5 doktor 12. Haftada erkeğe benziyor yapısı dedi 15. Te farklı doktor %80 kız dedi 1 ay sonra kendi doktoruma tekrar gidicem. Hissiyatım erkek
Mavigozunannesi Benim.cinsiyet saro a sardı 3 temmuz doğum 17. Haftadayım fakat bir erkek diyo bir kız diyo dr bebek te göstermiyo çok
Derin6565 Seher_ darısı başına inşallah bende perşembe günü gidecem rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin
Adley Bizim henüz belli değil bu haftadada net öğrenen yok oyuzden gitsemmi gitsemmi bilemiyorum benim 2 ci hamileliğim 1 tane de oğlum var 16+1(10 dk sonra)
MelekAnnesi52 5seneninmucizesi 13+3 dü son kontrolde tahmin bile yapmadı bize 🤷 siz şanslısıniz ne güzel ☺️
5seneninmucizesi MelekAnnesi52 acaba dedim burda çok okudum yüzde oranlar veriyor doktorlar ama net bir şekilde kız dedi