melossss2906 7+4 deyim. Kahvaltıdan 1-1,5 saat sonra hiç birsey yememiş gibi acıkıyorum aynı zaman da akşamları da öğlenleri de öyle sanki hiç bir şey yememişim gibi midem kazınıyor bu normal ni
AnayimBenAna_ melossss2906 ilk gebeliğimde böyleydim :) şuan 2. Gebeliğim 2. Trimesterda açıldı benimde iştahım 🤭
melossss2906 Papatyam--01 ne yapacağız bu iştahla yolun cok basındayım ama bazen hazırlasam da yiyemiyorum bulantıdan
Aybilgem Benimde ilk üç ay öyle idi sonra normale dönüyorsun üzülme hatta benim 2 trimesterda iştah kapanması bile oldu zorla yiyordum
AnayimBenAna_ melossss2906 ilk 3 ay hiç beslenemedim ben kustum hep ikincide. İlk gebeliğimde hep yedim sürekli yedim aşırı iştahım vardı 20 kilo almıştım 😂 bunda daha yeni aldım 4 kilo 18. Haftadayım