İlk gebeliğin olduğu için duyguların karısık olabilir heyecan stres bir arada yaşıyor olabilirsin bu çok normal güzel şeyler düşün aklına kötü bir şey getirme biraz daha bekle ben ilk gebeligimde 6. Haftada gitmiştim o zaman bile cok cok kücüktü kalbini zar zor duyuluyordu doktorum o zaman 8. Hafta en iyi kontrol zamanı demişti eğer bekleyebilirsen biraz daha bekle