eylul031989 Merhaba kızlar, 35 haftalık hamileyim. Bugün karnımın aşağıda olduğunu hissettim. Bu doğumun yakın olduğunu mu gösteriyor?
Annelikmghb eylul031989 evet göbeğin asagi inmesi bebegin dogum kanalına girdiği isaretiymis sizinde sonlara gelmis hayırlı dogumlariniz olsun
Nazsuuu eylul031989 bende 34+5 oldm şuan göbeğim aşağıda baya sancılarım cikiyo sürekli mide bulantısı yaşıyorum yorgunluk var bugün bile acile gittim serum taktılar sancı var dediler yatış yapmak istediler kabul etmedm
Diririiririm eylul031989 benim de 34 te falan düştü 38 olmak üzereyiz henüz doğum olmadı. Doktor kanala yerleşmeye başlamış demişti. İlk doğumlarda 1 ay kadar sürebiliyormuş bu süreç endişelenme. Doktorum istirahat edersen 39 u da görürsün demişti