NurZenkin Kızlar bugün farkettim de özellikle bacaklarım ödem toplamış .Siz bu durumu nasıl atlattiniz neler yapıyorsunuz? 32+3 um bu haftaya kadar hiç yoktu.
KurabiyeninAnnesi123 NurZenkin doktorum 3 günde bir yürü demişti yediklerime dikkat ediyorm o yüzden hic ödem olmadm ama ilk hamileligmde burnum ödemden kocamandi 🤦🏼
Freefam NurZenkin ben de 32. Haftadayim suyu az ictigimde odem yapiyorum ellerim ayaklarim sisti mi anliyorum ki az icmisim o gun suyu arttiriyorum ertesi gun daha inmis oluyo
Rabisssh Vallahi o ödemler sadece bol su içmekle azalıyor ama geçmiyor benimde bacaklarım çok ödemli 32+ 2 benimde doktorun doğum için tahmini tarih verdi mi
NurZenkin KurabiyeninAnnesi123 Allah var yüzünde yok ödem biraz parmaklarım da var biraz bacaklarımda.Yuruyus yapmam gerekiyor mecbur
NurZenkin KurabiyeninAnnesi123 yürüyüşlere devam ediyordum büyük kızım 2 buçuk yaşında biraz hasta olunca çıkmadım dışarıya o yüzden evde durunca etkilendim sanırım