Heyecan dorukta..41 haftalık 1 cm acilmayla yarın suni sancıyla doğumu baslaticak doktorum ne su ne nişan hicbisey yok..sizler ne durumdasınız ne yapiyosunuz nasılsınız guzel annelerim rabbim sağlıkla sihhatle bebislerimizi kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🙏😍