MSerin Kızlar bi arkadaşım için soruyorum bugün aşılama yaptırdı fakat kanaması var bi miktar sizce normal mi?
Pnrdrsn MSerin aşılama sonrası benim de olmuştu azıcık. Karakterin girişinde belki tahriş olmuştur. Normal bir süreç yani. Lakin kanama miktarı artarsa bir doktora gözükmekte fayda olur