Durunisa Bizim gibi olan var mı 33 haftalık olduk hala isim düşünmedik eşime diyorum bazen düşündügün isim var mı dıye yok dıyo hala isim yok ortada sanki bizim cocugumuz olmayacakmıs gıbı isim düşüncesi tek bende var onu da konusamıyoruz Bu arada erkek isim önerinizi de alırım fikrim olsun isimde
BerivanLina Durunisa bizde 33 haftaligiz ortadxa isim yok 😂 esime biraktim sen koy diye hala dusunmemis canima minnet yine ben katarim ismini😂😂 Erkek isim onerisi verim Eymen 🥰
Nazsuuu Durunisa ay bende 35 olcm aynı oyleyz ama dedim doğumum yaklasti her an olabilir dedim Eray düşündük bakalm eren de olabilir sonradan
Asdfg2113 Durunisa Benim eskiden beri istediğim isimler vardı eşimle kararlaştırdık bir ismini o diğerini ben seçtim kız olacak benim ki ama erkek olsaydı barlas ismini istiyordum
Durunisa BerivanLina valla benimki ne sen koy dıyo nede fikir veriyo oyle ayımızı dolduruyoz bende sanki tek heves yada düşünce var eşim bazen hele daha var dıyıp duruyo🤣
Durunisa Nazsuuu eray da guzel isim ay bakıyorum etrafıma herkes kararlastıryo bizde isim olmadıgı için kararlastırmada yok yaa
Durunisa miranmiran1306 karan ismini cok duyuyorum degısık hosta gelıyo ama su cevredeki insanlar yuzunden vazgecıtım 🙄
Bebekk38 Durunisa bizde oyleydik canım 32. Haftaya kadar oglumuzun adı yoktu en sonunda eşime dedim pat diye doğacak olsa çocuğun adı yok bişey belirleyelim olsun diye ve sonunda karar verdik 1 hafta önce ve Ahmet Turan olacak inşallah 🤲🌷diğer popüler isimler var ama herkes koyuyor bu dönem çocukları hep aynı isim o yüzden farklı olsun dedik ve Turan hiç duymadık çevremizden 😘