Kızlar merhaba 26 haftalık hamileyim 12.haftadan itibaren yaşadığım yerdeki doktorum erkek dedi 16.haftada ve 20.haftada diğer doktorum da erkek dedi ancak bugün memlekette farklı doktora kontrole gittim cinsiyeti görüyor musunuz dedim emin olmak için baktı şuan popo aşşağıda duruyor bacakları kapalı ancak tahmini kız diyelim dedi şaşırdım kaldım böyle bi durumla karşılaşıp cinsiyeti farklı olan oldu mu acaba? 18.haftamda doktorum detaylı kontrol ettiğinde de yüzde 99 erkek dedi hatta bacak arası fotoğrafı da var onu da ekleyeyim sizce değişir mi? Memlekete geldim alışverişe başladım ona göre alışveriş için bekleyeyim çoğu şeyi hallettim ama yine de sizlere danışmak istedim
