Zehrayenianne Merhaba anneler oğlumu 40. Haftada doğurdum normal doğumla şu an kızıma 35+6 haftalık hamileyim kız erken gelir diyorlar siz oğlanları ne zaman kızları ne zaman doğurdunuz hastane çantamız hazır değil daha 🤦🏻♀️😂
fatma_eco Zehrayenianne benim kızım 39+5 ti doktor sezeryana aldı gün verecektim dedi ama karona ve kovit olduğum için rikse atmayalım dedi yanı değişiyor
fatma_eco Zehrayenianne hee vallahi kovit ile şeker bı arada olunca doktorum riske atmayalım dedi yoksa 40 da geçerdi onuda ne ağrı ne açılma vardı
Zehrayenianne gezentianne 40 ı dolduruyor erkek bebekler genelde ya ama kızlardan da dolduran varmış ☺️
gezentianne Zehrayenianne evet yakın arkadasm kız doğurdu o da 41 i görmüştü. İlk bebekler geç geliyoe genelde ama annenin ikinci üçüncü gebelğinde vücut alışmış oluyor
Zehrayenianne gezentianne benim ikinci daha şimdi bir belirti yok bakalım ne zaman olacak ben yine hastane çantamı bi kaç güne hazır etmeliyim☺️
Zehrayenianne Alyadnz33 en azından 3 kiloyu doldursun diyorum ben de şimdi 2600 falan olmuştur çok minik zaten bu küvöz olaylarını duymuşsunuzdur direkt hastaneden alıp evime geleyim istiyorum Allah’ın izniyle
gezentianne Alyadnz33 Etek kelimesi orada erojen bölge olarak geçiyor penisimiz olmadıgımız için kusurlu anlamında eksik etek malesef anadoluda.. Kadını aşağılayan bir deyim eksik etek. Erken ya da geç doğumla olan ilgisini çözemedim 🤔
Zehrayenianne fatma_eco aslında bende biraz kalsın 40 olsun diyorum ama bedenim çok yoruldu evde de bir çocuk var kilosu güzel olsun sağlıklı olsun 38 de falan gelebilir 😂
Zehrayenianne Alyadnz33 maşallah 7 aylık olmasına rağmen kilosu çok güzel onun için küvöze almamışlardır