Rabiamina ben ilk gebelikte yani üç sene önce madrebebekte yaptırmıştım. O zamanın fiyatı ile üç parça 75 tl tutmuştu tabi 😁😁 sayfa hâlâ açık, yine aynı sayfadan düşünüyorum. İstediğiniz parçaları seçebiliyorsunuz. Açıkçası ben sadece tulum eldiven ve şapka yaptırıyorum. Fiyatlara en son bi iki ay önce bakmıştım üç parça 350-400 civarıydı 🥳😍