Sevim1902 yok devamlı yapan da var yani ilk yapışta insan faydasını göremeye bilir ama ikinci yapışta insan anlıyor farklılığı peygamber efendimiz bile öneriyor ölümden başka herşeye devadır hacamat ben de ilk bebeğimi kaybettim sizin gibi olmuştu kese oluştu ama bebek gelişemiyordu sonra Kürtaj oldum hacamat yaptım hamile kaldım tabi önce Rabbim izniyle kudretiyle şuan 27 haftalık hamileyim