Beyyzanurr Bugün gün ortasında test yaptım negatif çıktı belirtilerim olduğunu hissediyorum belki psikolojik bilmiyorum adet günüm yarın sonrasında pozitife döner mi acaba ilk idrar olmadığı için fark eder mi bilemedim destek olursanız sevinirim teşekkürler🌼
edis22 Beyyzanurr ilk idrar olması gerekmiyor canım olursa zaten gece idrarıylada gözükür fakat eğer geç döllenme olursa ozaman daha şimdi göstermez idrarda