BenayUmay Adet tarihime 5 gün var şuan test yapsam çıkar mı sürekli acaba var mı diye düşünüp duruyorum 🥹
Sarees BenayUmay ben adet olmam gereken gün yaptım çıktı , 1 hafta kala etken gebelik testi yaptım çıkmamıştı 🥹 biraz daha bekleyin derim
edis22 BenayUmay benimde 5 gün var. Bitane evde gebelik testi vardı bugün dayanamayıp kullandım burda paylaştım bazıları var diyor bazıları yok diyor 🤷🏼♀️🤭 bi kaç gün bekleyip kan verecem
Patito__ BenayUmay cnm cikanda var ama en azindan iki gun kala yapmak en iisi Yani burda onemli olan yumrtlamadan sonraki 11. Gun filan olsa dha ii dha erkende ogrenen vr ama nadir sonra uzulmeme acisindan biraz dha gec bakmak dha iidir
Nuryener Canım belli olmuyor çıkmayadabilir zor biliyorum ama birazcık sabret en azından 2-3 gün geçsin adetin gecikirse yaparsın sürekli yaparsan çok psikolojin bozulur
Yaprakunallar Benimde adetim 2 kasım çok zor tutuyorum kendimi yarın sabah yapsammı sizce erkenmi prodoctor erken genelik testi aldım 6güne kadar çıkartıyormus ama emin olamadım sizlere danışmak istedim
Ecila Bende tam adetime 5 gün kala yapmıştım çıktı. Şuan tam 5 hafta 6 günlük olduk. İnşallah kalp atışını da duyarım :)
MelikeDB Ecila Ecila bende dün adetime 6 gün kala test yaptım ailik çizgi çıktı dün hemen kan verdim Beta Hcg 36.24 çıktı. Tedirgin oldum biraz acaba yok mudur diye yorumunuzu okuyunca içim rahatladı ☺️
Yaprakunallar  bat 2 kala negatif 😔 4 kalada böyleydi bu ayda nasip olmadı