yeni_anne2 zararı olda zaten doğum doktorunuz size kağıt vermez .mesela bana 21. Haftamda doktor onay verdi gittim dolgu yaptırdım fakat 2. Ye 20 lik diş sıkıntı verince tekrar gittim 29. Haftamda . Haftamdan dolayı doktor az miktarda uyuşturucu iğne vurulabişir diye kâğıt verdi . Dişçi de o miktardan daha çok iğne vurmam lazım bu yirmilik diş ama doktorun onay vermemiş deyince mecbur doğum sonrası gidicem bende . 3. Trimester de sakıncalıymış çünkü . Sizin haftanız uyumlu doktorunuz onay verirse yapılıyor diş dolgusu çekme vs. Sorun olmuyor kurtulursunuz valla