Merhaba kızlar ben şeker yükleme testi yaptım 50ml lik olandan devlet hastanesinde doktroum bu ml yapalım bakalım var mı yok mu diye yaptım 99 çıkmıştı sonucum doktroum şekerin yok başka test de yapma demişti sonra özele gittim kendi doktoruma oda şeker testi yapalım dedi ona önceden yaptım dedim şekerim yok dedim bakın isterseniz kabul etmedi 75 ml olanı yapacağız dedi ama yaptım yoktur diyeoum ısrarla 75 ml lik yap dedi belki gizli şekerin vardır sonra eşime söyledim oda öyle birşey olsaydı şüphesi devletteki doktorun derdi dedi şimdi kafam karıştı sizce yapayım mı yoksa kalsın mi bu platformda postlarda 50 ml in yanılma payı gibi birşey dediler sizce ne yapayım fikir verin lütfen