35 günlük bebeğim var bugüne kadar kabızlık konusunda bir sorun yaşamadık. Ancak 2 gündür büyük tuvaletini yapamıyor kendini çok aşırı derecede sıkıyor. Normalde günde 2-3 kez yapan bir bebekti şimdi çok zorlanıyor ve huysuz. Anne sütüyle beslenen bebekler 10 güne kadar normal deniliyor hem anne sütü hem mama kullanıyoruz ama dediğim gibi bebeğim tuvaletini yapan birisiydi. Bu konuda tavsiyelerniz var mı?