Yarın sezeryana giriyorum öğlen . Bütün hazırlıklarım şimdi bitti . Aşırı bir heyecan ve korku var . Çok değişik duygular . Aynı bedende son gecemiz 🥹 Nasıl olacak başıma neler gelecek bilmiyorum sadece bi an önce geçsin ve bebeğimle eve geleyim istiyorum 🥰🤭 siz ne düşünüyorsunuz doğumu yakın olan yarın doğum yapacak olanlar var mı aramızda 🤭 bir de süt olayı nasıl olacak önceden gelir normalde diyorlar ama benim gelmedi doğumdan sonra gelir inşallah 😕