Rojin__321 Kızlar ben düşük yaptım 4.gun sonrada doktora gittim doktor biraz kızdı daha önce niye gelmedin enfeksiyon kapabilirdin dedi antibiyotiğe başlaman lazimdi dedi yine antibiyotik verdi kapan varmı ama enfeksiyon kapmim diye de 3 kat pijama giydim
Mhtpdrmz06 Rojin__321 kuzenimin eşide kaptı canım. Hatta o bir hafta hastandde yattı damardan enfeksiyon tedavisi gördü